چه می شود اگر یک مکالمه تنها با یکی از مشتری های تجاری محلی شما می تواند فعالیت هایی را ایجاد کند که منجر به افزایش فروش YOY آنها بیش از 7٪ شود ، در حالی که در صورت مکالمه تنها 4٪ مخالف نیستید؟ چه می شود اگر این گپ بتواند مبلغی را که در شهر خود باقی می ماند ، سه برابر کند ، آلودگی در جامعه آنها را کاهش دهد ، سلامتی همسایگان را بهبود بخشد و دموکراسی را تقویت کند؟

اگر حلقه برنجی از محتوا ، فرصت های پیوند ، احساسات مصرف کننده و موجودی محلی در زمان واقعی منتظر شما باشد که آن را بگیرید ، با یک سواری که ما هنوز آنرا انجام نداده ایم ، در محیطی که ما فقط در مورد آن صحبت نمی کنیم؟

بیایید امروز مسیری متفاوت را طی کنیم ، مسیری که مکالمه معمولی صنعت ما در مورد نقل قول ها ، بررسی ها ، نشانه گذاری ها و Google My Business باشد. من به عنوان یک ملوان 15 ساله در کشتی محلی SEO ، من این همه چیز را دوست دارم ، اما مثل شما در حال تجربه ادغام اهداف آنلاین با واقعیت های آفلاین هستم ، آگاهی بیشتر از چگونگی فروشگاه در جایی که موفقیت های تجاری محلی است. قبل از آینه شدن در وب ، متولد و پرورش داده شده اند.

در موز ، ابزارهای SaaS ما به هر نوع مشاغل مشغول هستند: دیجیتال ، آجر و ملات ، SAB ، شرکت ها ، آژانس های بازار میانه ، مارک های بزرگ و بوت استرپ. اما امروز ، من قصد دارم تا حد ممکن کوچک و محلی بروم ، که مستقیماً با مشاغل محلی مستقل و بازاریابان آنها صحبت می کنم در مورد خرید محلی / خرید محلی / رفتن به جنبش محلی و آنچه در مورد پتانسیل آن برای تحویل آموخته ام. موفقیتهای معنی دار و دور از دسترس. صادقانه بگویم ، فکر می کنم به همان اندازه من شگفت زده خواهید شد.

حداقل ، امیدوارم که خواندن این مقاله به شما الهام بخش باشد که با مشتریان تجاری محلی خود گفتگو کنید در مورد اینکه این پدیده رو به رشد چه می تواند برای آنها و جوامعشان انجام دهد. بعلاوه ، مشتریان موفق بهترین نوع هستند.

جنبش Buy Local در مورد چیست؟


ایده بزرگ چیست؟
شما با مفهوم وجود قدرت در اعداد آشنا هستید. یک تجارت مستقل و مستقل فاقد منابع و قدرت لازم برای تصمیم گیری ها و ت های محلی است که بر آن تأثیر می گذارد. آیا باید Walmart یا Target برای راه اندازی فروشگاه در شهر دعوت شوند؟ آیا ساختمان خراب در خیابان اصلی باید نوسازی یا تخریب شود؟ کدام یک از خدمات ایمنی و فرهنگی را باید با بودجه پشتیبانی کرد؟ خانواده ای که فروشگاه های مواد غذایی کوچک را اداره می کنند ، حرف های زیادی برای گفتن ندارند ، اما اگر آنها با افرادی که نانوایی ، اتحادیه اعتباری جامعه ، پناهگاه حیوانات و فروشگاه کتاب فروشی را جمع می کنند جمع شوند . آنوقت آنها شروع به صدای قوی تر می کنند.

چه کسی این کار را می کند؟
خرید برنامه های محلی فرایند مشاغل مستقل را که به هم می پیوندند رسمیت می بخشد تا به جوامع خود در مورد مزایای قابل توجه تقریباً برای همه افراد زندگی در یک اقتصاد محلی پررونق آموزش دهد. این تلاش ها می تواند توسط تجار ، اتاق بازرگانی ، گروه های شهروند مردمی یا دیگران آغاز شود. آنها می توانند توسط سازمان های غیر انتفاعی مانند اتحاد مستقل تجاری آمریکا (AMIBA) و مؤسسه اعتماد به نفس محلی (ILSR) کمک و پشتیبانی شوند.

اهداف چیست؟
از طریق علامت گذاری ، رویدادهای آموزشی ، تبلیغات رسانه ای و سایر شکل های بازاریابی ، اکثر کمپین های محلی Buy برخی یا تمام این اهداف را به اشتراک می گذارند:

ثروت محلی را که در جامعه جمع می شود ، افزایش دهید
شخصیت محلی را حفظ کنید
ایجاد جامعه
مشاغل خوب ایجاد کنید
در ت گذاری حرفی بزنید
اثرات زیست محیطی را کاهش دهید
حمایت از کارآفرینی
تنوع / تنوع را بهبود بخشید
رقابت با مشاغل بزرگ
آیا واقعاً کمپین های محلی خرید کار می کنند؟
بله - تحقیقات نشان می دهد ، در صورت مدیریت صحیح ، این برنامه ها مزایای مختلفی را هم برای بازرگانان و هم برای ساکنان به همراه می آورد. این یافته ها را در نظر بگیرید:

1) مزایای فروش YOY سالم
ILSR برای ارزیابی الگوهای فروش YOY ، یک بررسی ملی از مشاغل مستقل انجام داد. پاسخ دهندگان سال 2016 از افزایش خوبی در فروش در هیئت مدیره گزارش دادند ، اما با تفاوت قابل توجهی که در جمع AMIBA وجود دارد :

"مشاغل موجود در جوامع دارای فعالیت های ثابت" اقدام به خرید مستقل / خرید محلی "می کنند که از رشد 7.4٪ قوی در فروش برخوردار شده است که این رقم در حدود 4.2٪ افزایش برای مشاغل مناطق بدون چنین اتحادی را دو برابر می کند."
2) نگه داشتن هزینه محلی
تحلیلگران اقتصاد مدنی برای سنجش تأثیرات مالی محلی خرده فروشان مستقل در مقابل زنجیره ای ، نظرسنجی از 10 شهر را انجام دادند و مجموعه ای از گرافیک ها را مانند این ارائه دادند:

 

در حالی که آمار از جامعه به جامعه دیگر متفاوت است ، الگوی کلی یکی از بازگرداندن بطور قابل توجهی بیشتر ثروت در محیط مستقل در مقابل زنجیره است. با استفاده از کمپین های Buy Local با هدف افزایش ثروت در حفظ ثبات در جامعه ، این الگوهای قابل استفاده هستند.

3) حفظ اشتغال و امنیت اجتماعات
تعداد کمی از جوامع می توانند با اطمینان از دست دادن شغل و درآمد مالیاتی که در دومین مطالعه اقتصاد مدنی ثبت شده است و جزئیات تأثیرات عادت آمازون آمریکایی ها ، ایالتی به ایالت و سراسر کشور را تأمین می کند:

 

در حالی که حکم اخیر دادگاه عالی اجازه می دهد تا کشورها برای مالیات بر مدل های تجارت الکترونیکی بتوانند برخی از این تعداد ناگوار را بهبود ببخشند ، شهرها و شهرهایی با اتحادهای محلی می توانند به صورت ساده صحبت کنند: کمبود درآمد مالیاتی که منجر به عدم بودجه خدمات اضطراری مانند شعب آتش نشانی می شود. بسیار ناامن و ناپایدار است. مطالعه ای که چند سال پیش انجام شد ، نشان داد که ⅔ آتش نشانان داوطلب در ایالات متحده گزارش دادند که ادارات آنها از بودجه دریافت نمی کنند که 86٪ از این کارگران قهرمان باید برای ادامه کار خود در جیب های خود غرق شوند. وقتی این آمار را پایین می آورم ، 10،000 هکتار آتش سوزی فراری وجود دارد که چند ساعت در شمال من می سوزد .

در همین حال ، Inc.com اشاره کرده است ،

براساس گفته دفتر آمار کار ، از زمان پایان رکود بزرگ ، مشاغل کوچک 62 درصد کل مشاغل جدید جدید در بخش خصوصی را ایجاد کرده اند. در بین این مشاغل ، 66 درصد توسط مشاغل موجود ایجاد شده است ، در حالی که 34 درصد از طریق مؤسسات جدید (تنظیم شده برای تعطیلی تاسیس و ضرر شغلی) ایجاد شده است. »
وقتی اجتماعات دارای اتحادهای تجاری به سبک محلی هستند ، می توانند از توانایی ایجاد شغل ، افزایش فروش و ایجاد درآمد مالیاتی استفاده کنند که می تواند تفاوت جدی در نرخ بیکاری محلی بلکه امنیت محلی ایجاد کند.

4) ت شکل دادن
از نظر توانمند سازی جوامع برای شکل دادن به ت ، حکایات بسیاری برای انتخاب وجود دارد ، اما یکی از مشهورترین آنها یک مطالعه دیدنی را توسط اتحاد تجاری مستقل آستین انجام داده است که تأثیرات جامعه را در هزینه کردن در فروشگاه های محلی کتاب و موسیقی در مقابل مرزهای پیشنهادی یافته های آنها به اندازه کافی قانع کننده بود تا شهر را متقاعد کنند که مبلغی معادل 2.1 میلیون دلار یارانه به شرکت کنونی منفعل اعطا نکند.

5) بهبود محیط محلی
یک آمار واحد در اینجا بسیار چشمگیر است. براساس اعلام وزارت حمل و نقل ایالات متحده ، رانندگی مربوط به خرید در هر خانوار بیش از سه برابر بین سالهای 1969-2009 است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که موقعیت مکانی متمرکز مشاغل اصلی در مقابل صندوق های بزرگ در حومه شهر را برای خودتان تصور کنید تا تصور کنید که چگونه برنامه ریزی شهر در این افزایش خیره کننده زمان صرف شده در جاده نقش داشته است. هنگامی که ساکنان می توانند پیاده روی یا دوچرخه خود را برای خرید روزانه انجام دهند ، تأثیرات مثبت بر محیط زیست آشکار است.

6) بهبود سلامت و بهزیستی ساکنان
یک بررسی اخیر از Cigna در مورد 20،000 آمریکایی نشان داد که تقریبا نیمی از آنها همیشه یا بعضی اوقات احساس تنهایی می کنند ، فاقد تعامل مهم چهره به چهره با دیگران هستند. چرا این مهم است؟ از آنجا که انجمن روانشناسی آمریکا می داند که اگر تعاملات اجتماعی با کیفیت داشته باشید ، 50٪ کمتر احتمال مرگ زودرس دارید.

دلیلی وجود دارد که نویسنده سریال میتفورد» جان کارون درباره زندگی در یک شهر کوچک در کارولینای شمالی ، مجموعه ای از بهترین فروشندگان NY Times باشد. خوانندگان و داوران دائماً اظهار می دارند که می خواهند با شعار "میتفورد مواظب خود باشند" در جایی مانند این جامعه ساختگی زندگی کنند. در رمان ها ، زندگی ساکنین ، بازرگانان مستقل و "افراد خارجی" در هم و در شرایط خوب و بد در هم می آمیزند و یک شبکه حمایتی ایجاد می کنند که بسیاری از آمریکایی ها به آن حسادت می کنند.

این مجموعه اجتماعی باید برنده و همچنین پرفروش باشد ، زیرا مجله کمبریج از منطقه ها مقاله ای را منتشر کرده است که در آن پیشنهاد می کند غلظت مشاغل کوچک در یک جامعه معین با سطح بهداشت عمومی برابر باشد.

فراتر از این تئوری که خوردن غذای تازه و محلی برای شما مفید است ، معلوم می شود که دانستن کشاورز ، بانکدار ، بقال شما می تواند به شما در زندگی طولانی تر کمک کند.

7) تحقق اهداف بزرگ تصویر
صحبت از داستانهای به یادماندنی ، این ویدیو از ILSR با جزئیات بیشتر در مورد یک تأثیر نهایی اتحادهای تجاری مستقل در شکل دادن به آینده جامعه می تواند کار خوبی انجام دهد:

 

من با نویسنده و بنیانگذار AMIBA ، جف میلچن مصاحبه کردم ، درمورد اتفاقات خوبی که می تواند هنگام پیوستن به استقلال ها رخ دهد. او آن را خلاصه کرد ،

وی گفت: "نتایج واقعاً برای خود صحبت می کنند وقتی که می بینید تأثیر آموزش عمومی برای اتحاد محلی چه تاثیری در تغییر فرهنگ داشته است. این یک سرمایه گذاری بزرگ برای مشاغل مستقل است که با سایر مستقل ها همکاری می کنند ، تا کارهایی را انجام دهند که به صورت جداگانه انجام ندهند. ایجاد این مشارکت ها می تواند به آنها در رقابت با غول های آنلاین کمک کند. "
راه رفتن با یک کمپین برو محلی ، راه درست
اگر به اشتراک گذاشتن برخی از موارد فوق با مشتری ، آنها را به پذیرش بیشتر تحقیقات مربوط به مشارکت در یک اتحاد تجاری مستقل برای آنها ، پذیرفت ، در اینجا مراحل بعدی برای انجام این کار آمده است:

ابتدا بدانید که آیا یک کمپین محلی یا محلی / خرید محلی / خرید محلی / اقامت محلی در حال حاضر در جامعه تجارت وجود دارد یا خیر. در این صورت ، مشتری می تواند به عضویت درآید.
اگر اینطور نیست ، با AMIBA تماس بگیرید . افراد خوب در آنجا می دانند که آیا سایر صاحبان مشاغل محلی در جامعه مشتری قبلاً ابراز علاقه کرده اند که اتحادی ایجاد کنند . آنها می توانند کمک کنند تا طرفین علاقه مند به بالا بپیوندند.
من بسیار ، اکیداً توصیه می کنم که مطالب آغازگر خوب و رایگان Amiba را بپوشانید و همه چیز را درباره برنامه های Go Local بدانید.
مشتری را تشویق کنید در صورت عدم وجود در جامعه خود ، قصد خود را برای ایجاد اتحاد اعلام کند. در اخبار چاپ محلی به صورت عملی عمل کنید ، آن را در سایت های رسانه های اجتماعی قرار دهید ، با همسایگان صحبت کنید. این می تواند از دستیابی متحدان بالقوه در این تلاش بی درنگ باشد.
یک گروه معین می تواند تعیین کند که به تنهایی برود ، اما شاید بهتر باشد به تجربه گذشته دیگران که قبلاً کمپین های موفقی ایجاد کرده اند ، اعتماد کنید. AMIBA انواع مختلفی از ماژولهای آموزش جامعه پردرآمد را ارائه می دهد ، از جمله بلندگوهای خبره ، کارگاههای آموزشی و مشاورههای در محل. هر جامعه می تواند برای درخواست یک برنامه آموزشی که به بهترین وجه برای آنها کار می کند ، بنویسید. این سازمان همچنین تعداد زیادی از مطالب آموزشی رایگان را در وب سایت خود ارائه می دهد.
طبق گفته جف میلچن AMIBA ، یک کمپین معمولی Buy Local حدود 4 تا 4 ماه طول می کشد.
این مهم است که بدانید که به دلیل ضعف اجرای برنامه های Go Local می توانند شکست بخورند. در اینجا مجموعه ای از شیوه هایی که همه اتحادها باید بر روی آن متمرکز شوند برای جلوگیری از شایع ترین مشکلات است:

تعریف کسب و کار "محلی" را به صورت مستقل و متعلق به قانون برنامه ریزی کنید ، یا در غیر این صورت ورود زنجیره ای بزرگ باعث خشم برخی اعضا می شود و باعث می شود آنها را ترک کنند.
بر همه اشکال حمایت محلی تأکید کنید. کمپین هایی که خیلی نزدیک به کلماتی مانند "خرید" یا "خرید" می پردازند ، از بانک های کوچک ، مشاغل منطقه خدمات و مدل های دیگر که جزئی جدایی ناپذیر از اقتصاد محلی مستقل هستند غافل می شوند.
تضمین تنوع در رهبری؛ اتحادی که نتواند منابع سن ، نژاد ، جنسیت / هویت ، دیدگاههای ی ، اقتصاد و سایر عوامل را منعکس کند ممکن است از دیدگاه های باریک در حال از بین رفتن باشد. در یک یادداشت مربوط ، AMIBA به ویژه در دفاع از جوامع تجاری فعال بوده است تا خود را از شرارت خلاص کنند . جوامع قوی از همه استقبال می کنند.
ریاضی آنچه موفقیت به نظر می رسد را انجام دهید. آموزش و پرورش عامل مهمی در ایجاد اتحاد قدرتمند است ، بر اساس تعداد پیش بینی شده از آنچه که فعالیت های تبلیغاتی می تواند برای بازرگانان و ساکنان ، منافع مشخصی به بار آورد.
موجودی و پیشنهادات را به گونه ای تفکیک کنید که مشاغل مستقر در مستقل چیزی با ارزش افزوده ارائه دهند که مراجعین به راحتی نمی توانند آنرا بصورت آنلاین تکرار کنند. این می تواند محصولات ویژه محلی ، زمان رو در رو با کارکنان متخصص یا سایر مزایا باشد.
در افزایش جامعه برای افزایش هزینه های محلی ، جاده ای بلند را طی کنید. کمپین ها نباید به تهمت زدن به مشاغل بزرگ و آنلاین متکی باشند و یا از ترحم درخواست درخواست حمایت کنند. به عبارت دیگر ، افراد محلی گناهکار به دلیل اینکه برخی از خریدهای خود را در والمارت یا آمازون انجام می دهند راهکار مناسبی نیست. حتی یک تغییر 10 درصدی به سمت هزینه های محلی می تواند تأثیرات مثبتی برای یک جامعه داشته باشد!
به وضوح منابع جامعه را ارزیابی کنید. نه هر شهر ، شهر یا ولسوالی میزبان ترکیب لازم از مشاغل مستقل برای ایجاد یک کمپین قوی است. به عنوان مثال ، تقریبا 2.2٪ از جمعیت ایالات متحده در " بیابان های غذا " زندگی می کنند ، در فاصله چند مایلی از یک فروشگاه مواد غذایی. این مناطق ممکن است فاقد مشاغل محلی دیگر باشد ، و ممکن است جوامع آنها نیاز به ایجاد کمپین های اساسی در اطراف باغ های محله ، بازارهای تلفن همراه ، سرمایه گذاران خصوصی و سایر راه حل های خلاقانه داشته باشند.
درمجموع ، موفقیت به طور چشمگیری بستگی به داشتن تعاریف روشن ، اهداف روشن ، شرکت کنندگان متنوع و هویت افتخارآمیز به عنوان مستقل ، عاری از تاکتیک های شرم آور دارد.

بازگشت به وب - سلامتی بومی ما!
بنابراین ، بیایید بگوییم که مشتری ورودی شما اکنون در یک برنامه Buy Local شرکت می کند. عالی! حالا ، ما از اینجا کجا می رویم؟

در گفتگو با جف میلچن ، من از او پرسیدم که او از نظر بازاریابی دیجیتال که برای ارتقاء مشاغل درگیر در خرید کمپین های محلی استفاده می شود ، دیده است. وی گفت: در حالی که برخی از اتحادها دارای کارگاه های آموزشی هستند ، این کار در حال انجام است و کاری است که وی امیدوار است در آینده رشد کند.

به عنوان یک یادگیری و اموزش سئو محلی ، این آینده اکنون برای شما و مشتریان خوش شانس شما است. در اینجا روش هایی وجود دارد که می بینم این کار با زیبایی انجام می شود:

توزیع و ثبات داده های اولیه
مشاغل کوچک محلی بعضی اوقات می توانند از لیست نامناسب و غایب مشاغل محلی بی اطلاع باشند ، زیرا صاحبان این شرکت بسیار مشغول هستند. سریعترین روشی که من برای نمایش این سناریو می دانم ، وصل کردن نام شرکت و فشرده سازی در ابزار رایگان Moz Check Listing است تا به آنها نشان دهد که آنها چگونه می توانند در رشته های بزرگ عمل کنند. خطاهای داده را صحیح کنید و جای خالی ها را به صورت دستی و یا با استفاده از نرم افزارهای مقرون به صرفه مانند Moz Local ، پر کنید . همچنین می خواهید مطمئن شوید مشتری در هر فهرست و سیستم عامل جغرافیایی یا خاص صنعت حضور دارد. این چیزی است که آژانس شما واقعاً می تواند به آن کمک کند!

یک نیروگاه محتوا بیش از حد
محتوای غرورآمیز پیرامون مشارکت شرکت در برنامه Buy Local ایجاد کنید.

درباره همه مزایای اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی بنویسید که ساکنان می توانند با حمایت از مشاغل پشتیبانی کنند.
مستقلان با انگیزه برای شناخت مشتریان خود وقت می گیرند. داستان هایی در این مورد وجود دارد. در مورد مشتریان و نیازهای آنها بنویسید. من حتی رستوران های مستقلی را دیدم که بعد از مراجعان عزیز ، موارد منو را نشان می دهند. دریافت شخصی ایجاد جامعه.
فراموش نکنید که حتی شهرهای کوچک نیز می توانند از نقاط دیدنی قدرتمند برای گردشگران باشند. استقبال گرم را برای مسافران و همسایگان جدید ایجاد کنید !
پیوند فرصت های ساخت یک عمر
اتحادهای تجاری محلی اوراق قرضه قوی B2B را تشکیل می دهند.

روابط با مشاغل مرتبط را پیدا کنید که می توانند پیوندهایی را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، تهیه کننده نانوایی کیک عروسی را می شناسد ، خیاط حرفه ای را می شناسد ، وزیر را می شناسد ، دی جی را می شناسد ، که گل فروشی را می شناسد.
برای حمایت از سازمان های محلی ، تیم ها و رویدادها ، میزبانی و شرکت در کارگاه ها و همایش ها ، ارائه بورس های تحصیلی و معاملات ویژه ، به فرصت های عمیق فرو بروید.
با رسانه های محلی سریع دوست شوید. خبرساز باشید.
چاهی برای احساسات
استقلال ها اوراق قرضه اقتصادی به جامعه را تشکیل می دهند.

هنگامی که یک تجارت واقعاً مشتریان خود را می شناسد ، درخواست بررسی های آنلاین بسیار ساده تر است. در برخی از جوامع ، شاید لازم باشد که به مشتریان نحوه ترک بررسی را آموزش دهید ، اما به محض اینکه یک استراتژی را برای این کار طی کردید ، بقیه چیز سنگین هستند.
همچنین طبیعی است که بخواهید توصیفات کتبی و تصویری را در وب سایت شرکت منتشر کنید.
در حالی که در آن هستید ، قدرت بازاریابی ورد از دهان را فراموش نکنید. مراجعین وفادار یک دارایی باورنکردنی هستند.
اگر مدل تجاری شما یکی از ماهیت های حساس باشد ، یکی از اشکالات این مسئله می تواند باشد. اجتماعات محکم می تواند مواردی باشد که ساکنین ممکن است از آنها برای حفظ حریم شخصی خود مایل باشند.
موجودی را به راحتی رقم بزنید
30٪ از مصرف کنندگان می گویند اگر بدانند که این فروشگاه در نزدیکی ( Google ) است ، به جای آنلاین از فروشگاه محلی خریداری می کنند. بیش از نیمی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای تعامل با محصولات ( انجمن جستجوی محلی ) ، فروشگاه را خریداری کنند. بیش از 63٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از شرکتی که معتقدند در این رقابت معتبر است خریداری کنند ( Bright Local ).

همه اینها به وم وجود مشاغل بسیار معتبر و مستقل به داشتن حضور آنلاین می افزاید که به کاربران اینترنت سیگنال می دهد که کالاهای مورد نظر خود را بورس می کنند. برای بسیاری از مارک های کوچک و محلی ، انجام تجارت الکترونیکی کامل در وب سایت آنها یک کار اجرایی و مدیریتی بسیار بزرگ است. این مشکلی است که سالهاست این بخش خاص تجاری را تحمل می کند. و به همین دلیل است که وقتی افراد در AMIBA به من گفتند که Pointy را بررسی کنید ، هیجان زده شدم.

Pointy یک دستگاه فیزیکی را در اختیار شما قرار می دهد که صاحبان مشاغل کوچک بتوانند به اسکنر بارکد خود وصل کنند تا محصولات آنها به یک صفحه وب کنترل شده Pointy منتقل شود. اما ، این همه چیز نیست. پونی با عملکرد موجودی "ببینید چه چیزی در فروشگاه است" از پانل های دانش Google Business من است. برای مثال زنده Talbot's Toyland در سن ماتئو ، کالیفرنیا را ببینید .

Pointy یک استارتاپ است اما به اندازه کافی هیجان انگیز است که توانسته است فرشته را از بنیانگذار Wordpress و بنیانگذار Google Maps سرمایه گذاری کند . به نظر من یک برنده واقعی برای من است و می تواند یک پاسخ واقعی برای استقلال آجر و ملات که فروش خود را در پی آمازون و سایر مارک های بزرگ دیجیتال پیدا کرده اند ، حیرت انگیز کند.

SEO های محلی نقش مهمی دارند
رضایت در کار چیزی است که باید گرامی داشته شود. اگر جنبش تجاری مستقل با شما صحبت می کند ، آوردن مهارت های بازاریابی جستجوی محلی خود به این اتحادها و مارک های کوچک می تواند بیشتر روزهای کاری شما را به روزهای خوبی تبدیل کند.

این سناریو می تواند مناسب برای آژانس هایی باشد که در بازاریابی شهری یا دولتی تخصص دارند. به عنوان مثال ، یکی از اعضای انجمن Moz ما پروژه های خود را به کارولینای جنوبی محدود می کند . تصور کنید که او کمی آن را در جاده بپیماید ، میزبان و حضور در کارگاه های شهرهایی در سراسر ایالت که آماده احیای خیابان اصلی هستند. اگر شخصی مانند او بتواند به بانک های محلی ، فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها نشان دهد که چگونه از قدرت وب محلی استفاده کنند ، یک فهرست مشتری پرانرژی می تواند نتیجه بگیرد!

خواندن آمریکا
صنعت ما در زمانهای پیچیده زندگی و کار می کند.

خبر بد این است که یک نظرسنجی فعلی بوش و بایدن نشان می دهد که 8/10 ساکنان ایالات متحده "تا حدودی" یا "بسیار" نگران وضعیت دموکراسی در کشور ما هستند.

خبر نه چندان بد این است که نبوغ شهروندان برای کشف راه حل ها و فرصت ها هنوز به شدت پیش می رود. ما فقط به موفقیت فراری در برنامه تلویزیونی "Fixer Upper" نیاز داریم ، که در چهارمین فصل خود 5.21 میلیون بیننده را به عنوان دومین پخش تلویزیونی Q2 آن سال به خود جلب کرد. این نمایش احیای خانه ها و مشاغل ویران شده در وکو ، تگزاس را احاطه کرده است و کل شهر را به یک مقصد مهم گردشگری تبدیل کرده است و میلیون ها بازدید کننده سالانه و معاملات کتاب در زمین ، یک مجله و خط اثاثیه خانه ماگنولیا را به خود اختصاص داده است. میزبان کارآفرینی آن است.

در حالی که همه شهرها نمی توانند (یا می خواهند) آنچه را که "اثر ماگنولیا" نامیده می شود تجربه کنند ، کانال هایی مانند HGTV و شبکه DIY به شدت در حال تولد دوباره جوامع آمریکایی هستند و شهروندان خصوصی امور را به دست خود می گیرند.

خانواده ای هستند که از واشنگتن دی سی به واتر دره ، می سی سی پی نقل مکان کردند ، بخشی از خیابان اصلی پوسیده را خریداری کردند و شروع به بازسازی آن کردند. من داستان فیلم این پرچین را کاملاً پیدا کردم و به بررسی Yelp از فروشگاه مواد غذایی شگفت انگیز و پیشخوان ناهار نگاه کنید که این افراد اکنون در حال کار هستند. بازار کالاهای محلی از جمله پنیر حلقه ای و شیر از اولین لبنیاتی را که کسی در 50 سال در این ایالت افتتاح کرده بود حمل می کند.

هزار و نیمی از هزاره ها وجود دارند که به تبدیل شدن به New Providence کمک می کنند ، آیووا به مکانی که خانواده های جوان می توانند دوباره زندگی کنند و کار کنند. کورنینگ ، نیویورک ، گرینسبورگ ، کالیفرنیا ، کلرادو اسپرینگز ، کالیفرنیا و بسیاری دیگر از مکانهایی که مردم با اشتیاق به دنبال تقویت کفایت و پایداری جامعه هستند.

برخی از بنگاه های بازاریابی پیشگامان بینایی در این پدیده هستند ، مانند Deluxe ، که حمایت از نمایشگاه Business Small Revolution را انجام داده است ، با ساختن لوازم خانگی اصلی که شهرها را دوباره زنده می کند ، انجام می دهد. می توانید جایی در آنجا در نقشه کشور وجود داشته باشید ، فقط منتظر باشید تا آژانس شما آن را پر کند.

بهترین خبر این است که تغییر ممکن است. یک مطالعه جدید در مجله Science بیان کرده است که نقطه اوج برای تغییر یک گروه اقلیت در تغییر نظر اکثریت 25٪ از جمعیت است . این خبر خوشایند در شرایطی است که 80٪ از شهروندان نسبت به وضعیت دموکراسی ما احساس تردید دارند. 28 میلیون مشاغل کوچک در ایالات متحده وجود دارد - یک نیروی بالقوه آموزشی شگفت آور - اگر به جوامع آموخته شود که چه رأی با دلار آنها می تواند از نظر صدایی به آنها بدهد. همانطور که جف میلچن به من گفت:

یکی از الهام بخش ترین کارها وقتی است که می بینیم سازمان های محلی به ساکنان کمک می کنند تا بیشتر در آینده جامعه خود شرکت کنند. اکثر جوامع احساس می کنند تا حدودی بی قدرت هستند. وقتی می بینید که شهرها متوجه می شوند که آنها می توانند ت های عمومی را برای حمایت از جامعه خود تغییر دهند ، این امر قدرتمند است. "
بعضی اوقات ، افراط و تفریط صنعت ما می تواند جامعه و دموکراسی ما را به سختی بخواند. از یک سو ، بزرگترین مارک های در حال توسعه هوش مصنوعی ، خرید بدون پرداخت وجه ، اتومبیل بدون راننده ، تحویل یک روزه از طریق روباتیک و اقتصاد ی در کنفرانس ها تشویق می شوند .

از طرف دیگر ، عموم مردم در حال شنیدن داستان کارمندان همین شرکتهایی هستند که در حال اعتراض به توسعه چهره مایکروسافت برای ICE ، توسعه گوگل آنالیز فیلم های بدون سرنشین AI برای پنتاگون ، شرایط کار در انبارهای آمازون هستند که گفته می شود مانع از شکستن حمام و مردم را در بیمارستان و نتایج مختلف " اثر والمارت " قرار داده است.

جنبش Buy Local در این لحظه جالب و به موقع شکل می گیرد که در آن دموکراسی ما انتخاب می شود . انجمن ها یا اتحادیه ها؟ ربات خود را می شناسید یا کشاورز خود را می شناسید؟ راحتی یا دلسوزی؟ آیا این است یا / یا؟ آیا می تواند هر دو باشد؟

هر دو مارک بزرگ و کوچک نقش مهمی در پاسخ به این سؤالات به موقع و شکل دادن به اخلاق اقتصاد ما دارند. از این گذشته ، مارک های بزرگ منابع فوق العاده ای برای بالا بردن سد فعالیت های اخلاقی در تجارت دارند . آژانس شما به احتمال زیاد می خواهد به هر دو نوع مشتری خدمت کند ، اما اگر همه بخشهای تجاری به خاطر بیاورند که انتخاب کنندگان "مصرف کننده" هستند ، هر روز با دلار خود رای می دهند.

می دانم که پیدا کردن اخبار خوب گاهی دشوار است. اما امیدوارم آنچه را که امروز خوانده اید با احساس خوشبینی به شما هدیه دهد که بتوانید به دفتر بروید ، به سمت مشتریان مستقر در محل کار خود مستقر شوید ، و حتی ممکن است به هدایت مجامع آنها کمک کند. امروز به یک گفتگو بپردازید و شما ممکن است بر مزیت رقابتی معنی دار برای آژانس خود و بیشتر مشتریان محلی آن قدم بگذارید.

همه ساله ، جستجوگرهای محلی محلی بیشتر و عمیق تر به واقعیت های آفلاین از مارک های ارائه شده ، بزرگ و کوچک می پردازند. ما خیلی باهم یاد می گیریم این بخشی از این سفر محلی است که گاه دلهره آور است ، اما همیشه یک افتخار است.

آیا می دانید استفاده از پدیده Buy Local تنها یکی از تاکتیک های بسیاری است که می توانید برای تعطیل کردن استراتژی تعطیلات خود استفاده کنید؟ ما در فهرست بررسی تعطیلات محلی SEO در سال 20 ما 19 نکته دیگر داریم - نسخه خود را در زیر بارگیری کنید!

راهنمای سئو محلی برای خرید پدیده های محلی: یک مزیت رقابتی برای مشتریان

مذاکره سئو: چگونه به سمت کسب و کار SEO بپردازیم - جمعه وایت برد

سئو هاب و مواردی در مورد SEO

، ,های ,محلی ,یک ,ها ,مشاغل ,می تواند ,است که ,می کنند ,می توانند ,های محلی ,مصرف کنندگان ترجیح ,اتحاد تجاری مستقل

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مسی دانلود فایل آموزشی کتابخانه دلنوشته ها حفاظ لند بلاگ دوره 36 علامه حلی 1 StarQuantum پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور بیمه البرز رشت *** *** *** *** السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج *** *** *** ***